Lyzz schreef:Wegens geen tot weinig animo voor het overnachten laten we dit onderdeel vervallen. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door.
De verzamelpunten zullen we nog doorgeven,
zlatibor schreef:Amici, de verzamelplaatsen en tijden voor deze meeting:
De eerste centrale verzamelplaats is Zevenaar. Hier verzamelen omstreeks half negen waarna we om 9 uur vertrekken richting Duitsland.
Voor wie dit willen: gassen maar!![]()
Blijf anders gezellig bij elkaar en/of spreek dit even met elkaar af!
Het tweede verzamelpunt is Tankstelle Hunxe Ost in Duitsland. Hiervandaan proberen we in colonne naar Herten te rijden. Mocht dit niet lukken en ben je eerder bij het evenementen terrein, wacht dan bij de ingang even op de anderen.
(Bij Hunxe de mogelijkheid voor het nemen van een kopje koffie en om bij te tanken)
Adressen:
- Zevenaar: AC restaurant Dosburgseweg 43 6902PL Zevenaar.
- Hunxe Tankstelle: BAB Ostseite / A 3 46569 Hunxe.
- Herten: Zeche Ewald, Lise-Meitner-Straße 11, 45699 Herten.
Handig om de 06 nummers uit te wisselen. Hiervoor krijg je straks een PM!
Looney schreef:Nou, vorig jaar gingen een aantal amici's flink los in Duitsland en daar zaten ook zgn ''minder vermogende" amici's bij![]()
Een ieder moet het wat mij betreft zelf weten, we zien elkaar wel op de verzamellocaties.
Groet,
Looney
Black Metal schreef:Looney schreef:Nou, vorig jaar gingen een aantal amici's flink los in Duitsland en daar zaten ook zgn ''minder vermogende" amici's bij![]()
Een ieder moet het wat mij betreft zelf weten, we zien elkaar wel op de verzamellocaties.
Groet,
Looney
Goh, daar kan ik mij helemaal in vinden, om 1 x per jaar los te gaan, in Nederland rijden we meestal in colonne, de file dus
Wim weer lekker blazen als vorig jaar?![]()
![]()
Black Metal schreef:Wim weer lekker blazen als vorig jaar?![]()
![]()
Ik was al verbaasd, wat je eerst opperde.....
Ach Wim iemand moet jou op de juiste route houden he![]()
zlatibor schreef:Amici, een aantal van jullie wisten dit al, maar helaas moeten Michel en ik deze editie van het Italo Forum aan ons voorbij laten gaan....![]()
Deelnemers die op zeker meegaan zijn: Lyz, Maaikie, Patrick, Charlotte, Leo, David, Wim, Sven en Jort.
@Tom, Steven en Marcelmici: bevestig even of jullie meegaan ja of nee, zodat we straks niet nodeloos op het verzamelpunt staan te wachten.![]()
Black Metal schreef:En Quicksilver gaat ook mee
Amici, veel plezier jullie morgen op het Italo Forum!
~
Heel veel plezier morgen. We zien de foto's wel verschijnen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast