Tuynder

Nilfisk Autovelgen borstel

reviews / show off over cleaning en detailing produkten (deel je positieve en negatieve ervaringen van produkten)

Nilfisk Autovelgen borstel

Berichtdoor jaimey030 » 18 feb 2013, 12:06

Ik kan bij de Karwei in Utrecht voor €12 de Nilfisk Autovelgen borstel halen.
Is dit wat????
Gedaan Rondom verlaagt 30mm/Nieuwe koppeling/Andere uitlaat/Embleem loze grill/Abarth logo achterkant/Sleutelgat kofferbak verwijderd/Audio ingebouwd/Rondom blinderen/Achterlichten geblindeerd/Spacers/Flat blade ruitenwissers
Wensen Nieuwe 18"velgen/Remklauwen spuiten/K&N inlegfilter/Xenon/Andere zij knipperlichten
jaimey030
Site Admin

Auto: Stilo Abarth 2.4

Re: Nilfisk Autovelgen borstel

Berichtdoor marikeklein » 18 feb 2013, 12:27

Ik zeg : niet doen. Beter koop je dan bij Carclean een goede velgenborstel, waarbij je ook bij het velgbed van de velg kan komen. Kost wel wat meer moeite, maar als je het bijhodt, is het goed te doen. Met de borstel van Nilfisk kom je alleen bij de voorkant van de velg, waarschijnlijk nog niet eens goed in de spaken en de haren zijn (waarschijnlijk) wat harder en beschadigen de velg behoorlijk. Kortom : lekker laten liggen....
Nu : Nero Moire, Schumacher Edition voor- en achterbumper, Sparco kuipstoelen, 18" OZ Superturismo velgen met 5 mm. spacers. CDA airbox. intrax verlaagd (achter instelbare Koni-dempers).
Voorheen : Nero Moire, Novitec verlaagd, enkele ovale RVS uitlaat links-rechts, spacers 16mm achteras (lekker breed) Verkocht met 304.500 km. op de teller
marikeklein
crewmember

Berichtdoor jaimey030 » 18 feb 2013, 12:36

marikeklein schreef:Ik zeg : niet doen. Beter koop je dan bij Carclean een goede velgenborstel, waarbij je ook bij het velgbed van de velg kan komen. Kost wel wat meer moeite, maar als je het bijhodt, is het goed te doen. Met de borstel van Nilfisk kom je alleen bij de voorkant van de velg, waarschijnlijk nog niet eens goed in de spaken en de haren zijn (waarschijnlijk) wat harder en beschadigen de velg behoorlijk. Kortom : lekker laten liggen....

Die heb ik al thuis liggen!
Ik dacht misschien wel een goede optie voor die prijs!
bedankt weer!
Gedaan Rondom verlaagt 30mm/Nieuwe koppeling/Andere uitlaat/Embleem loze grill/Abarth logo achterkant/Sleutelgat kofferbak verwijderd/Audio ingebouwd/Rondom blinderen/Achterlichten geblindeerd/Spacers/Flat blade ruitenwissers
Wensen Nieuwe 18"velgen/Remklauwen spuiten/K&N inlegfilter/Xenon/Andere zij knipperlichten
jaimey030
Site Admin

Berichtdoor marikeklein » 18 feb 2013, 12:59

Nou ja, als je schone velgen wilt, moet je daarna toch nog aan de slag met de velgenborstel, dus of het echt veel uitmaakt.....
Nu : Nero Moire, Schumacher Edition voor- en achterbumper, Sparco kuipstoelen, 18" OZ Superturismo velgen met 5 mm. spacers. CDA airbox. intrax verlaagd (achter instelbare Koni-dempers).
Voorheen : Nero Moire, Novitec verlaagd, enkele ovale RVS uitlaat links-rechts, spacers 16mm achteras (lekker breed) Verkocht met 304.500 km. op de teller
marikeklein
crewmember

Keer terug naar Reviews / Show off