Tuynder

vastlopen NAV+

Hier alles over ICE.

Re: vastlopen NAV+

Berichtdoor marcel-abarth » 22 jan 2014, 16:39

bedankt voor reacties.

@marike. dat zou natuurlijk wel de goedkoopste oplossing zijn, heb er helaas geen kaas van gegeten hoe al dat spul in elkaar zit, ga straks ff bij Tuynder kijken. of googlen.

@my-life. ik koop zeker niets ongezien, vooral dit spul niet, straks werkt het maar half en is het duurkoop, ik ben vandaag wezen informeren wat een dubbeldin systeem
kost, voor een een compleet multimedia systeem incl. inbouwen, kabels en het passende frontje was ik 1.200 euro kwijt, pioneer of alpina, dat maakte niet uit,
op 2 plaatsen geweest en het zelfde verhaal, voor dat geld koop ik liever een losse navigatie van tomtom of iets dergelijks.
of heb jij nog suggesties
blauw metallic 5 drs. ABARTH, dubbele laser uitlaat van MCC, Brembo schijven rondom met Ferrodo blokken, 17" Abarth wielen met Bridgestone Potenza's, rondom Abarth logo's.
YouTube: marcel4053
Sinds 03-04-2013 ook een dikke electric-clash grey 500 S. (sportiva)
marcel-abarth

Auto: Stilo Abarth 2.4

Berichtdoor My-life » 23 jan 2014, 10:07

Het 2-DIN navgatiesysteem kun je net zo duur maken als je wilt. Ik zag bijvoorbeeld de CLARION NX302E voor EUR 349,-. (geen tip, ik ken het apparaat verder niet)

Je hebt inderdaad een nieuw frontje nodig, maar als ik even snel op Ebay zoek, bijvoorbeeld met deze zoekterm: Stilo (2-DIN, 2DIN, "Double DIN"), zie ik dat dit geen 50 euro hoeft te kosten. Volgens mij heb je qua kabels hooguit een verloopstukje nodig en het inbouwen stelt niet zoveel voor.

Overigens kun je een 2-DIN systeem later ook weer overzetten naar een andere auto wanneer gewenst.
My-life
crewmember

Berichtdoor marikeklein » 23 jan 2014, 12:31

Is makkelijk zelf te doen hoor, ik heb ook geen verstand van techniek, maar het is me wel gelukt. Gewoon je gezonde verstand gebruiken, dan komt het goed. Je hebt er niet eens een soldeerbout voor nodig, alleen wat schroevendraaiers en wat lef.... foto's tussendoor maken voor de zekerheid....
Nu : Nero Moire, Schumacher Edition voor- en achterbumper, Sparco kuipstoelen, 18" OZ Superturismo velgen met 5 mm. spacers. CDA airbox. intrax verlaagd (achter instelbare Koni-dempers).
Voorheen : Nero Moire, Novitec verlaagd, enkele ovale RVS uitlaat links-rechts, spacers 16mm achteras (lekker breed) Verkocht met 304.500 km. op de teller
marikeklein
crewmember

Berichtdoor marcel-abarth » 23 jan 2014, 16:19

bedankt, ga ff bedenken wat ik ik ga doen, of maken of de clarion, die ziet er best mooi uit, prijs ook.
Ben dan wel mijn boordcomputer kwijt.
Word overweging, laterrrr
blauw metallic 5 drs. ABARTH, dubbele laser uitlaat van MCC, Brembo schijven rondom met Ferrodo blokken, 17" Abarth wielen met Bridgestone Potenza's, rondom Abarth logo's.
YouTube: marcel4053
Sinds 03-04-2013 ook een dikke electric-clash grey 500 S. (sportiva)
marcel-abarth

Vorige

Keer terug naar In Car Entertainment (I.C.E.)