Tuynder

Hemeltje reinigen

Alles op het gebied van wassen, poetsen en detailen van de Stilo

Hemeltje reinigen

Berichtdoor Bartjuh_4 » 06 mei 2013, 08:33

Dit weekend bezig geweest om het hemeltje van mijn stilo schoon te maken. Op sommige plaatsen zaten vreemde verkleuringen.

Bij de Action interieur reiniger gehaald (kost iets van € 1,80), dit is een soort schuim wat langzaam vanzelf oplost. Na 2 minuten met een borstel of schone doek erover wrijven en je hemeltje is weer brandschoon.

Het spettert wel een beetje bij het aanbrengen, zorg er voor dat je spetters gelijk even weghaalt als dit op droogt krijg je witte plekjes die je wat lastig weg krijgt (Het gaat wel weg maar kostte mij enige moeite.)

Dit spul werkt ook perfect voor het dashboard, dorpels en andere delen van het interieur
Bartjuh_4

Auto: Stilo Abarth 2.4

Re: Hemeltje reinigen

Berichtdoor RemyK1 » 06 mei 2013, 13:04

dank je wel, ik ga het is even proberen ik heb er ook een beetje last van aan de binnenkant, blijven er geen rare kringen achter?
RemyK1

Berichtdoor Bartjuh_4 » 06 mei 2013, 13:11

nee geen strepen niks, ik zal straks uit het werk even een paar foto's maken en posten. Succes!
Bartjuh_4

Berichtdoor marcelmici » 08 aug 2013, 15:15

Hi bartjuh,
handige tips... ik had dit eigenlijk eerder moeten weten ik had voorheen een Volkswagen up, deze heb ik nu verkocht via autoscout24.nl waar ik ook mijn stilo vandaan heb - dus ik kan de tips alsnog gebruiken maar wat betreft de Up, ik heb die verkocht met de vlekken nog op het hemeltje.. ik kreeg het er maar niet uit ik heb zelf tapijtreiniger gebruikt en uiteindelijk hebben mijn pogingen een bleekvlek achtergelaten dus ik durfde het al niet meer aan maar nu ga ik ook maar eens bij de Action kijken, geen geld trouwens..
Fiat Stilo 12 16V 3DR - grey metallic monster
marcelmici

Auto: anders..

Berichtdoor jaimey030 » 28 aug 2013, 13:38

ga ik ook eens proberen aangezien ik ook vreemde vlekken op mijn hemel heb..
Gedaan Rondom verlaagt 30mm/Nieuwe koppeling/Andere uitlaat/Embleem loze grill/Abarth logo achterkant/Sleutelgat kofferbak verwijderd/Audio ingebouwd/Rondom blinderen/Achterlichten geblindeerd/Spacers/Flat blade ruitenwissers
Wensen Nieuwe 18"velgen/Remklauwen spuiten/K&N inlegfilter/Xenon/Andere zij knipperlichten
jaimey030
Site Admin

Berichtdoor martijn13 » 15 sep 2013, 16:51

@jaimey is het nog gelukt?
*-If everything comes your way, you are in the wrong lane.-*
To do : xenon, andere uitlaat en verlagen
martijn13
Sysop

Berichtdoor jaimey030 » 13 nov 2013, 10:05

Ik blijf vlekken houden..
Ik wil binnenkort eens zo'n stoom apparaat gebruiken
Gedaan Rondom verlaagt 30mm/Nieuwe koppeling/Andere uitlaat/Embleem loze grill/Abarth logo achterkant/Sleutelgat kofferbak verwijderd/Audio ingebouwd/Rondom blinderen/Achterlichten geblindeerd/Spacers/Flat blade ruitenwissers
Wensen Nieuwe 18"velgen/Remklauwen spuiten/K&N inlegfilter/Xenon/Andere zij knipperlichten
jaimey030
Site Admin

Keer terug naar Cleaning & Detailing