Tuynder

Motor ruimte cleanen/ detailen

Alles op het gebied van wassen, poetsen en detailen van de Stilo

Motor ruimte cleanen/ detailen

Berichtdoor Stilopat » 02 feb 2012, 20:04

Amici,

In de aanloop naar de lente :coffee: ben ik al een beetje een stappenplan aan het maken om na de winter goed voor de dag te komen.

Nu ben ik bij stap Motorruimte aangekomen en zou graag willen weten hoe de Amici zijn, haar motorruimte in de watten legt.

Welke producten gebruiken jullie, en welke hulpmiddelen??

Ik ben benieuwd
Fiat Stilo 1.6 16v Dynamic \...../AmiciDellaStilo
../Dension Gateway Lite../In-Dash USB../LED interieurverlichting../gecleande kofferklep../LED Kentekenverlichting../
Stilopat
Site Admin

Auto: Stilo 1.6 Benzine

Re: Motor ruimte cleanen/ detailen

Berichtdoor Frank The Tank » 02 feb 2012, 23:04

In ieder geval niet de hogedruk spuit erop....

Alles in de wd40 doekje erover en alle elektronica in de speciale spray daarvoor en klaar
Frank The Tank

Auto: Stilo Abarth 2.4

Re: Motor ruimte cleanen/ detailen

Berichtdoor marikeklein » 02 feb 2012, 23:17

Zelf gebruik ik altijd de broesstand van de sproeikop. Nooit problemen gehad net het niet starten naderhand. Even de broes eroverheen, zodat alles een beetje nat is, dan met een kwast en APC (All Purpose Cleaner) of Autoglym Enginecleaner alles reinigen, afspoelen, insprayen met Autoglym Vinyl & rubber care ( op natte delen), op laten drogen, teveel product afnemen met oude doek en je kunststof is weer als nieuw met een satijnglans. Easy does it.
Nu : Nero Moire, Schumacher Edition voor- en achterbumper, Sparco kuipstoelen, 18" OZ Superturismo velgen met 5 mm. spacers. CDA airbox. intrax verlaagd (achter instelbare Koni-dempers).
Voorheen : Nero Moire, Novitec verlaagd, enkele ovale RVS uitlaat links-rechts, spacers 16mm achteras (lekker breed) Verkocht met 304.500 km. op de teller
marikeklein
crewmember

Auto: Stilo Abarth 2.4

Keer terug naar Cleaning & Detailing